quote:Op zondag 28 maart 2004 16:05 schreef Tomek het volgende:
[url=http://www.not-allowed.nl/canyons038.jpg]
kwilde me tuin plaatsen maar twou nietquote:Op zondag 28 maart 2004 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
oh okquote:Op zondag 28 maart 2004 16:07 schreef Tomek het volgende:
[..]
kwilde me tuin plaatsen maar twou niet
vaag is planet weer aan het klotenquote:Op zondag 28 maart 2004 16:31 schreef wouter37 het volgende:
plaatjes doen het niet!
2 terassen dus zeg maar, is het een schaduw en een zon teras 9dat is nl altijd wel lekker als het weer 30 graden of meer wordt ) of kwam het kwa ontwerp gewoon zo uit ?quote:Op zondag 28 maart 2004 17:08 schreef snakelady het volgende:
ik zie de plaatjes ook, mooie tuin hoor.
Dit is onze achtertuin, lekker makkelijk, dadelijk komen er wel meer potten met planten te staan.
Rechts staat nog een vogelhuisje en wat potten en planten.
De tuin is 8m breed x 10m lang
[afbeelding]
wel koel die tuinverlichting, wij doen het zomers altijd met fakkels en vuurkorven. Maar dit ziet er toch ook erg gaaf uit !quote:Op zondag 28 maart 2004 21:50 schreef wouter37 het volgende:
onze tuin in de avond [afbeelding]
TNX zelf aangelegd... wij hebben sinds vorig jaar ook een vuurkorf erg leuk voor in de zomerquote:Op zondag 28 maart 2004 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wel koel die tuinverlichting, wij doen het zomers altijd met fakkels en vuurkorven. Maar dit ziet er toch ook erg gaaf uit !
Achter bij het schuurtje is het altijd schaduw en vooraan altijd zon, dus dat vonden we wel lekker.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 terassen dus zeg maar, is het een schaduw en een zon teras 9dat is nl altijd wel lekker als het weer 30 graden of meer wordt ) of kwam het kwa ontwerp gewoon zo uit ?
blijkbaar nietquote:Op zondag 11 april 2004 13:46 schreef wouter37 het volgende:
niemand meer foto's?
zo das een grote tuinquote:Op zondag 11 april 2004 14:07 schreef beestjuh het volgende:
Hm, brakke foto, maar zo krijg je toch een aardig beeld van onze "tuin". Dit is ongeveer 1/5 deel.
[afbeelding]
Zelf ook ruim voorzien maar als ik dit zie... [afgunstig]quote:Op zondag 11 april 2004 14:07 schreef beestjuh het volgende:
Hm, brakke foto, maar zo krijg je toch een aardig beeld van onze "tuin". Dit is ongeveer 1/5 deel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |